Dziecięce Przygody to firma, która powstała z myślą o intelektualnym i kreatywnym rozwoju dzieci. Prowadzone przez nas warsztaty są znakomitym połączeniem wiedzy z zabawą. Dzięki edukacyjnym klockom dzieci rozwijają umiejętności manualne a także inteligencję wizualno – przestrzenną poprzez myślenie obrazami czy też poprzez rozwijanie swojej wyobraźni.
Celem naszych zajęć jest:
Podczas prowadzonych kursów nie narzucamy rozwiązań, staramy się by dzieci dochodziły do nich samodzielnie.
Stawiamy na nowoczesne podejście do nauki. Naszą misją jest działanie, rozwijanie oraz nauczanie według idei STEM, czyli łączenia Nauki, Technologii, Inżynierii i Matematyki.
Dziecięce Przygody to zespół ludzi, którzy kochają dzieci, doskonale łączą pracę zawodową z pasją. Posiadają wykształcenie pedagogiczne oraz wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi.
Zajęcia prowadzimy w szkołach podstawowych, przedszkolach oraz w innych placówkach edukacyjnych. Poza klientami indywidualnymi prowadzimy także organizację pikników oraz przyjęć okolicznościowych.
Zajęcia dla przedszkolaków odbywają się w grupach 8-12 osobowych, podczas których dzieci poznają temat danej konstrukcji lub maszyny oraz jej funkcjonalność. Przy pomocy zestawów klocków, uczestnicy w parach wspólnie budują daną konstrukcję lub maszynę, pomagają im w tym kolorowe karty pracy. Instrukcje mają na celu pobudzać uczestników do samodzielnego myślenia. Po zbudowaniu modelu, dzieci bawią się i wykonują ćwiczenia edukacyjne w oparciu o stworzone konstrukcje.
Uczniowie zerówek oraz szkół podstawowych pracują w grupach 8-12 osobowych w oparciu o zestawy Lego WeDo z wykorzystaniem laptopów lub zestawów K’NEX. Każde spotkanie rozpoczyna się omówieniem tematu przewodniego zajęć. Dzieci poznają model konstrukcji lub robota, który będą budowali. Następnie w grupach, mając do dyspozycji zestaw klocków oraz laptopa z wyświetlaną instrukcją (dot. Lego WeDo), rozpoczynają prace. Kolejnym etapem jest programowanie robota za pomocą programu Lego Software. Dzieci uczą się podstaw programowania oraz tworzą program mający na celu ożywienia robota.